„De aanleiding om eBloom te gebruiken was het feit dat we van de ene op de andere dag te maken kregen met wat werk op afstand. Voor de covid werkten mensen al een beetje thuis, maar dat was maar één dag per week, dus het is niet hetzelfde. Meteen konden we mensen lange tijd niet zien. Sommige mensen kwamen nooit meer terug naar kantoor (behalve tijdens een korte periode van de zomer), dus er zijn mensen die we al heel lang niet meer hebben gezien. Het maakt het erg moeilijk om te weten hoe het met mensen gaat als ze thuis werken, terwijl het nog belangrijker is om ervoor te zorgen dat we weten hoe ze zich voelen als we ze niet elke dag op kantoor kunnen ontmoeten.”
„We gebruiken eBloom voor de betrokkenheid van onze mensen omdat het ons in staat stelt om meet de temperatuur regelmatiger in vergelijking met jaarlijkse onderzoeken die niet voldoende zijn. ”
„Bij N-SIDE, het is de sleutel tot gegevens gebruiken om beslissingen te nemen. De verzamelde informatie wordt vervolgens erg behulpzaam voor ons.
Elk kwartaal volgen we enkele KPI's op verschillende gebieden (HR, financiën, bedrijfsvoering, enz.). Voor het HR-gedeelte volgen we de betrokkenheid met behulp van de eBloom index. Het is iets dat we rapporteren aan de bestuursleden en aan alle belanghebbenden van N-SIDE. We hebben een cultuur van transparantie:
Het is voor ons een goede manier om kwesties onder de aandacht te brengen op N-SIDE wereldwijd of op sommige afdelingen. Dit voedt de dialoog zowel tussen managers en hun team, als tussen managers en HR. Het genereert enkele discussies en stelt prioriteiten. Bijvoorbeeld door te kunnen zeggen „Hallo jongens, de werkdruk wordt hier een probleem, doe alsjeblieft iets”.”
Van een „admin” perspectief: wat geweldig is, is de hele dashboardfunctie. Je kunt een enquête altijd op andere manieren lanceren, maar dan heb je niet zo veel op het gebied van scoreanalyse. Met eBloom, de analyse is leuk en heel gemakkelijk te gebruiken. Als beheerder open ik gewoon de startpagina, kies een tijdsperiode en ik zie alles direct op één pagina:
Het is gewoon een heel dashboard op één pagina, dat heel duidelijk en gemakkelijk te gebruiken is. Je hebt ook de mogelijkheid om de gegevens in Excel te exporteren, wat super handig is.
Vanuit een bedrijfsperspectief: Wat geweldig is, is het feit dat je de werknemerservaring vaker controleren, wat voor ons van cruciaal belang is. eBloom stelt ons in staat om belangrijke inzichten over onze medewerkers te prioriteren en te begrijpen.
Vanuit een gebruikersperspectief:
Als beheerder heb ik ook de „gebruikerservaring” geprobeerd, omdat ik ook de mogelijkheid heb om de vraag te beantwoorden als andere deelnemers. Ik denk dat de tool erg handig, gemakkelijk te gebruiken en reactief.
Ik krijg zelfs de kans om het zelfs op mijn mobiele telefoon te gebruiken dankzij de mobiele applicatie. Het maakt het nog eenvoudiger en efficiënter, slechts een paar klikken en dan is het klaar.
Ook het feit dat eBloom kan worden gekoppeld aan onze Slappe is gebruiksvriendelijk. Dit is heel goed dat we het gewoon kunnen koppelen aan de tools die ze elke dag gebruiken.
De reactie van mensen op N-SIDE naar eBloom ging heel goed!”
„Wat de service betreft, denk ik niet dat er een gebied is waar ik het gevoel heb: „" Ik zou willen dat je dit meer zou kunnen doen "”.” Voordat we de Click&Bloom lanceren of direct daarna, eBloom checkt altijd in om te zien hoe het is gegaan. We hadden een persoonlijke ontmoeting waar we een verslag hadden dat super leuk was. De kwaliteit van de ondersteuning is aanwezig, eBloom's team is heel bereikbaar. Zeker nu het nog makkelijker is, er is een snelle chatbox op de tool die ik kan gebruiken als ik een vraag heb. Ik heb het al gebruikt en de reactie is erg snel. ”
„Eenvoudig — Paars — Mensen inspreken”